svētdiena, 2011. gada 26. jūnijs

Sygic praktiska pielietošana Baltijā

Kā jau iepriekš rakstīju, Android Market ir parādījusies iespēja lejuplādēt Sygic navigāciju. Šinī nedēļā sanāca pabraukāt pa Igauniju un Lietuvu, un arī izmēģināt navigāciju praksē. Ļoti īsi uzskaitīšu klasiskos plusus un mīnusus, ko izdevās piefiksēt šo ceļojumu dienās. Neapskatīšu visas funkcijas, jo ceļā neizmantoju interneta pieslēgumu, bet koncentrēšos uz funkcijām, kas svarīgas tieši stūrējot auto.


- Ātruma ierobežojuma informācija nav precīza (globāla navigatoru kaite), un uz mazajiem ceļiem šīs informācijas nav. Taisnības labad jāatzīst, ka informācija nav vitāla, jo šā vai tā ir jāskatās reālā situācija uz ceļa, un šī informācija ir tīri informatīva.
- Neaprēķina ierašanās laiku.
- Vienu vai divas reizes nokārās maršruts (jāiziet no programmas, un tā jāatver atkārtoti).
- Mēdz sagādāt problēmas "aizritināt" līdz vajadzīgajai funkcijai, tā vietā uztverot pieskārienu kā komandas izvēli, tādējādi bieži nākas atgriezties uz iepriekšējo izvēlni. Ļoti palīdzētu, ja iespēj iziet no programmas būtu trešā svarīgākā funkcija, kas ietilpst pirmajā ekrānā, atstājot uzstādījumus un sociālās funkcijas zemāk, jo tās tāpat braucot ir maz svarīgas. 

+ Brīdina par radariem uz šosejas.
+ Ātruma ierobežojuma pārkāpums (pēc navigatora domām) ir pamanāms, bet neuzkrītošs pīkstiens.
+ Balss komandas par manevru ir maksimums trīs reizes (aprēķinot nākamo manevru, aptuveni minūti pirms manevra, un tieši pirms manevra veikšanas), kā arī balss komandas ir saistītas ar maršrutu, nevis par programmas darbību, kas tās padara par pietiekami neuzkrītošām.
+ Vertikālais vai horizontālais skatījums, kas ļauj pielāgot to braucēja gaumei. Dodu priekšroku vertikālam skatījumam, jo vairāk interesē informāciju par gaidāmiem līkumiem, kā informācija par apkārt esošiem objektiem.
+ Plānojot maršrutu, ir jāizvēlas, vai tas tiks veiks ar auto, vai ar kājām, tā vietā, lai mainītu šo parametru programmas uzstādījumos. Ļoti palīdz pret mulsinošiem momentiem, kas rodas, ja esi aizmirsis, kāds maršruta plānošanas veids šobrīd uzstādījumos ir izvēlēts.

Varbūt kaut ko esmu arī piemirsis, bet kopumā priekšstats par programmu ir ļoti pozitīvs, jo mīnusi kopumā ir diezgan mazsvarīgi, no kuriem būtiskākais ir grūtības no programmas ātri iziet. Programma diezgan neuzkrītoša, nepārsātināta un funkcionāla.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru